ای نام تو بهترین سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز
نوشته شده توسط : آ.بیژنی

 





:: برچسب‌ها: حمد , آغاز , خدا ,
:: بازدید از این مطلب : 670
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
هانیه در تاریخ : 1391/8/30/2 - - گفته است :
خوشحال میشم قدم رنجه بفرمایید
+باید بگم که خدا وکیلی وبلاگ تــــــــــوپی داری

/weblog/file/img/m.jpg
هانیه در تاریخ : 1391/8/30/2 - - گفته است :
سلام من وبلاگ نقاشی دارم خوشحال میشم سر بزنی.
پس منتظر حضور آتیشیت هستم.

/weblog/file/img/m.jpg
حسن در تاریخ : 1391/8/25/4 - - گفته است :
سلام خدمت مدير وبلاگ قبل از هر چيزي فرا رسيدن ماه محرم به شما شعييان تسليت باد وبلاگ قشنكي داري اي كاش منم توش لينك كني اكر خواستي منو لينك كني با نام تجارت فناوري اقتصاد كشاورزي لينك كن البته ببخشيد كه باعث زحمت شدم وبعد سري به وبلاگم بزن نظرتو بده تا با افتخار و درود فراوان لينكت كنم ادرس www.hasan.pear.loxblog.com


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: